måndag 29 november 2010

Mysko män

Jag tror inte det var tandvärk på grund av karies då härromdagen. Jag tror det är det att jag gnisslar tänder. Alltså jag vaknar helt spänd och ansträngd i hela huvet och under dagarna kommer jag på mig själv med att bita ihop käkarna så hårt att jag får huvudvärk. Själva tandvärken är borta nu men som sagt, är extremt trött i käkarna.

Hjälper en bettskena? Hur osexigt är det? Hur förmögen behöver man vara för att ha råd med en sån? Som det är nu har jag inte råd med ens en ny tandborste om den jag har skulle bli utsliten inom det närmsta.

Hur intressant var denna texten på en skala?

I morgon kommer det förhoppningsvis en snubbe och hämtar min säng. Alltså först skulle han komma redan ikväll men sen ändrade han sig och ska tydligen komma i morgon istället. Hoppas! Jag har inte möjlighet att varken frakta eller förvara denna otympliga sak och har lagt ut annons på blocket. Det är många som hört av sig. Gött. Har bestämt att sova på madrass tills dess att jag har permanent boende. Har eventuellt en lägenhet på G. Möblerad och tillfällig. Men ändå, en lägenhet. Skitstor och jävligt central men ändå skitbillig på grund av att tanten som äger den vill sova där en gång i månaden. Men det kan man väl stå ut med? Får se om hon nappar. Eller hon har ju redan nappat, men jag skrev lite villkor som jag har så vi får se om hon fortfarande vill. Till exempel att jag får ta dit gäster. Hon ville bara ha en boende men folk måste ju få sova över. Det är ett absolut krav. Och att jag får röka inomhus och ha vilda fester varje helg samt att det måste finnas plats för min cannabis-odling. SKOJA!


Satte ut en annons på Blocket och strax efter hade jag flera samtal från olika karlar som sa på kackig engelska att de så gärna vill flytta ihop med en tjej och att jag gärna får komma och bo hos dem. Jag ba "mhm, skicka info om lägenheten på mail så ska jag fundera lite". Man ba eh NEJ.

Inga kommentarer: