fredag 26 november 2010

Årets julklapp

Igår natt läste jag igenom hela min C-uppsats som jag skrev för tre år sen. Jag skämdes lite över den back then och tänkte att den här, den ska ingen någonsin få läsa. Men nu kändes den riktigt bra. Välformulerad och välgenomtänkt. Om än om ett extreeemt smalt ämne. FAST, säg den uppsats som inte är smal. Herregud. Funderar på om den ska bli årets julklapp. Jag skriver ut den i ett antal exemplar, slår in och ger till hela släkten. Perfekt. Förutom färg och A4 kommer det bli nästan gratis. Och man kan ju inte säga att jag inte lagt ner min själ i mina klappar. Den tog ett fucking halvår att färdigställa. Mycket svett och tårar och svordomar orsakade den.

Sen, någon vecka efter julafton, då kan hela släkten samlas och så diskuterar vi min uppsats.


I morgon åker jag till Malmö. Weeehuuu!

Inga kommentarer: