måndag 15 november 2010

Alla singeltjejer alla singeltjejer upp med händerna upp i klubben

Ja Agnes har ju varit här. Sätt ihop två deppiga personer och man kan tro att deppet skulle bli dubbelt så stort. Men nej, det blir det inte. Det blir en slags melankolisk rolighet. I fredes drack vi vin och gick till Sports (har aldrig varit där innan och jag vet inte varför vi gick dit nu heller, men vi bara hamnade där). Där träffade vi en tandsköterska som hette Leif-Olof. Det var bara namnet som var roligt med honom. Sen pratade jag med en snubbe om ditt och datt och efter ett tag kom vi fram till att han varit på fest hos mig en gång. SAMMANTRÄFFANDE eller vad?

I lördes fikade vi på Askelyckan i ca tre timmar och drack kaffe och te om vart annat. Plus mycket tjejsnack. Vi satt där tills det stängde och de var tvungna att slänga ut oss. När vi kom hem var vi fullt övertygade om att vi skulle sitta inne och kolla på film. Men så käkade vi middag och drack lite vin till det och då omvärderade vi och gjorde oss i ordning och gick till DeLuxe. Hallå dans dans dans. Svinbra musik!

Igår däremot kollade vi på film. Först Eclipse som Agnes inte sett än. Sen Natural Born Killers som jag aldrig sett. Mycket blod.

Nu har Agnes åkt hem och jag väntar på att de ska ringa från Arbetsförnedringen "någon gång under dagen". Så här kan jag ju sitta och vänta och vänta.

1 kommentar:

Slaven Tommy sa...

Tips till tjejfester: naken uppassare http://slaventommy.blogspot.com