måndag 15 november 2010

I guess you had to be there

I lördes, innan jag och Agnes bestämt oss för att gå ut, stod vi vid min franska iförda mjukiskläder och kollade på ett tomtebloss som sprakade (ja, vi bestämde oss för att spexa till det med ett tomtebloss. Lamt tycker ni? Tänk själva, vad är roligast: tomtebloss eller inget tomtebloss? Just det). Agnes blev så exalterad att hon utbrast i spontandans. Hennes armbåge stötte till mitt vinglas så att det skvätte rödvin över hela mig. Och hela golvet. Det låter inte så himla kul så här i efterhand, men just då kändes det hysteriskt kul. Så vi bröt ihop i gapflabb. Jag sa något om att "vilken tur att vi inte just gjort oss i ordning och snart var på väg ut. Då hade liksom kvällens outfit gått åt helvete". Sen bestämde vi oss för att vi skulle gå ut i alla fall och när vi hade gjort oss i ordning och föreställde perfektionen själva satt vi i min säng och kollade youtube-klipp. Då blev jag exalterad över något vi kollade på, spontandansade lite och spillde rödvin över mig själv, över hela sängen och värst av allt, över Agnes fina ljusa klänning.

Inga kommentarer: