torsdag 21 april 2011

Tre saker jag är sugen på just nu:

1. Att se Red Riding Hood. På bio då alltså. Måste se! Den är tydligen hånad av kritiker men det skiter jag i. Den innehåller varulvar etc och så är det Twilight-regissören Catherine Hardwicke som gjort den och vi vet ju alla hur mycket jag älskar Twilight. Även den ganska hånad av alla över 15.

2. Att äga ett par sådana där Easytone-skor. Känner att mitt liv skulle bli mycket bättre om jag kunde träna röven bara genom att gå i en speciell slags skor. Ja, jag tror blint på den där reklamen. Hur skulle annars tjejerna i den kunna ha så fitta rövar va?

3. Att dricka mitt nya favvo-rödvin (mitt första favvovin) Café Culture. Det finns inte ord för hur mysigt det skulle vara att sitta på en balkong med ett glas sådant. Sjukt gott vin i en sjukt ful flaska. Sjukt hypat vin dessutom. Om det är så att systemet har stängt hela påskhelgen får jag nog gå tidigt till jobbet idag så jag kan gå inom och inhandla en sådan flarra på vägen. Fick akuta cravings.

2 kommentarer:

Åsa sa...

"fitta rövar" klart dagens uttryck.

Saturday Nights sa...

En fitt röv är min högsta dröm!