fredag 29 april 2011

Här sitter jag och bölar till festligheterna från London som de visar på svt. Och då har inte ens bröllopet börjat än. Det kan inte vara normalt.

Och nu visade de lite från Daniel Westlings tal till Victoria under bröllopsmiddagen förra året. Så nu bölar jag lite till.

För att inte vara rojalist är jag sjukligt intresserad av kungligheter. Önskar mig by the way Ebbas bok "Kungligt snygg". Den är förmodligen väldigt intressant för en sådan som mig. Nu är det visserligen länge till jul och nästa födelsedag, men ni kan väl ha det i åtanke.

8 kommentarer:

Anonym sa...

VÄX UPP SKAFFA EN MAN PARA DIG SKAFFA BARN KLIPP DIG SKAFFA DIG ETT JOBB DU ÄR SNART 30ÅR FÖR HÄLVETE TRO MIG GRÄSET ÄR GRÖNARE PÅ MIN GRÄS MATTA ÄN DIN MVH EL DIABLO PS BANTA

Saturday Nights sa...

Helvete stavas med E och gräsmatta är ett ord. Annars har hu helt rätt!

Anonym sa...

HA MAN INTE RETT ATT VARA DYSLÄKTIKER DIN LILLA VIKTG PETER MVH EL DIABLO

Anonym sa...

HAR DU EN BROR ÄR HAN SNYGG ELLER ÄR HAN EMO PUNKARE SOM DU JAG BOR UTANFÖR GRÄNUM MVH EL DIABLO...

Anonym sa...

oj caps lock var intrykt är det mycket fetma i din familj har du fler feta syskon jobbar din bror på volvo dom känar pengar som gräs där lykost han jag gillar feta tjejer som är blyga och tysta och kan städa och laga mat mvh el diablo

Saturday Nights sa...

Du, det här med skiljetecken, är det något du funderat över?

Anonym sa...

Tycker du att man ska äta djur kött och bära djur päls Det tycker jag är fel mvh EL DIABLO

Saturday Nights sa...

Jag tycker man ska äta djurkött och fruktkött men inte människokött. Djurpälsen får djuren behålla själva tycker jag. Tycker du att man ska sätta punkt och frågetecken? Det tycker jag.

Känner vi varandra? Hur gammal är du? Vi kanske är gamla klasskamrater?