måndag 11 april 2011

Hur man än gör så blir det fel

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk. What's up with that?

Man köper fotriktiga skor och får skoskavet från hell. Man lever hälsosamt och tränar och får huvudvärk... ja också från hell.

Annars har jag så klart läst lite överallt att Ebba födde en bebis i lördags. Då började jag gråta. WHAT'S UP WITH THAT?

Nu vill man ju veta:
Vad ska ungen heta?
Hur ont gjorde det att klämma fram den?
+ övriga frågor man bör undra när någon fått barn men som jag inte kan komma på de är.


Kollar uppdateringar på bloggen tio gånger i timmen.

Älskar föräldrabloggar. Misstänker att jag är sjuk i huvudet. Har ju typ själv inga barn och det kommer garanterat inte bli några de närmsta åren heller. För jag är en cool och självständig ung kvinna som inte vill binda mig och låta en unge sabba min blivande karriär...

Nåt sånt.

Inga kommentarer: