tisdag 5 april 2011

En dag

Första dagen av bantning har förresten gått perfekt. Inget sockersug och ingen hunger och bara lååångsamma kolhydrater. Problemet är bara det att jag vill se resultat direkt. Efter en timme typ. Vill att bantningen på en gång ska suga upp stora delar av mig så att det bara blir en otroligt tanig och ynklig kropp kvar.

Hinner man gå ner till bikinisäsongen eller?

När gör man första doppet? Inte förren i början av juli va? Låt säg att man lyckas med ett kg i veckan, då hinner jag gå ner 12 kg innan denna offentliga förnedring. TOLV KILO. Kommer vara så jävla snygg på stranden i år hörrni!

Måste få in motion också. Promenader är det enda jag har råd med så det får bli det. En halvtimme på förmiddagen och en halvtimme på eftermiddagen blir nog bra tror jag.

Inga kommentarer: