onsdag 20 april 2011

Påsk då och nu

Bara en dag kvar med jobb och sen ska jag åka hem och fira påsk. Älskar påsk! Eller nu när jag tänker på det: kanske älskar jag påsk bara för att man kan äta obegränsat med godis då? Hur blir det då i år med bantning och allt? Tänk om jag åker dit på sockret?

Har visserligen "sparat in" lite utifall att. Alltså mina regler är sådana att jag får äta lite godis en dag i veckan (med betoning på lite), men förra veckan lät jag bli för att vara på den säkra sidan över påsken. Alltså har jag två dagar den här veckan. Om man lägger ihop det. Kan man göra så?

Hur det än är så hör inte obegränsat till mitt nya liv. Obegränsat existerar inte längre. Det är det obegränsade som gjort mig så här fet.

Nu kommer lite bilder från en rolig påsk för några år sen. År 2007 för att vara exakt. Jag och Hanna och Martina förfestar på påskafton innan vi drar till DeLuxe.

Mitt bästa år. Obegränsningarnas år. Kolla exempelvis in årets skörd av påskägg:


Inga kommentarer: