måndag 18 april 2011

Det ljusnar

Nu är jag frisk igen och i morgon ska fortsätta springa och jag är fortfarande svinpepp på bantning och idag har jag powerwalkat och snart är det påsk och jag har lite hemlängtan vilket är helt ok eftersom jag ska hem snart och så är det vår och underbart väder ute till och med när det regnar.

DESSUTOM: Helgen har varit skitkul. Särskilt igår på Debaser. Längesen det faktiskt var riktigt kul att gå ut. Det enda som möjligen var lite negativt var väl det att jag kanske drog mitt visakort lite väl många gånger och typ ba "jag bjuder hörrni". Antagligen för att jag var så positiv och ville fira. Men förutom det, väldigt väldigt kul! Och uteserveringarna. Herregud vad underbart det är med uteserveringar! Det går inte med ord att beskriva. Fast det behövs nog inte heller. Alla vet väl hur fantastiskt det är med uteserveringar?

Inga kommentarer: