lördag 9 april 2011

Här ligger man i

Asså typ hur duktig är inte jag på en skala? Bantat i en hel vecka PLUS börjat motionera. Så här motiverad har jag inte varit på flera år. Den 30 juli ska jag ha nått mitt mål (56 kg) och då ska jag aldrig mer vara fetaste bruden på festen/på stranden/på klubben.

Jag sprang till och med lite idag. Trots allt. Efter en hel timmes powerwalk vid pildammarna kändes det ok. Tänkte att det får fan se hur fult ut som helst med min guppande röv och så joggade jag genom stan tills jag var hemma. På något sätt måste ju röven ta sig från guppig till tight. Sen är jag kanske lite för gammal för att tycka sådana saker är pinsamma?

Undrar en sak bara. Folk som springer, har de vattenflaska med sig eller väntar de med att dricka tills de komma hem? Har glömt bort hur det ser ut i joggingspåren. Minns bara hur extremt pinsamt det var när jag råkade ha med mig vatten första gången jag gick på yoga. Helt jävla extremt fel. Man får varken dricka före eller efter. Är skitskadligt för kroppen tydligen.

Hanna, du var ju professionell joggare i din ungdom. Hur gör man med vattenflaskan för att passa in?






Ebbas blogg händer det ingenting. Fast det att hon inte uppdaterat på ett dygn är väl nyheter i sig. Men jag vill se BEBIS.

Inga kommentarer: