fredag 4 mars 2011

Tantfest

Två personer prenumererar på min blogg på Bloglovin'. Om det är min egen mamma och min egen syster som sympatiprenumererar så dör jag långsamt inombords. Är det så? Vill så innerligt att det ska vara två okända. Liksom TVÅ läsare. Släng dig i väggen Blondinbella, din jävla looser.

Kom på att pappa (PAPPA) gav mig en flarra estnisk likör (40%) sist jag hälsade på. Hällde just upp ett dricksglas sådan, tog ett par klunkar känner jag mig plötsligt mycket mer positiv än då jag skrev förra inlägget.

Likör framför På spåret kan knappast räknas som att festa va?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte jag! /Linda

Myror och mjölk sa...

jag = en.

Saturday Nights sa...

Hurra hurra! Vad glad jag blir!

Anonym sa...

Inte heller jag prenumererar, läser den dock ibland.
mamma