torsdag 24 mars 2011

Ångerrätten

Jag mår inte så värst bra idag. Hade feber hela natten. Men samtidigt, jag har en bra känsla: Jag kommer bli frisk till i morgon.

De där skorna, jag skickar tillbaka dem. De passar inte så bra till kjol och klänning och det är ju det enda jag använder. Äger endast ett par byxor och de tar jag bara på mig i absoluta nödfall. Byxor gör mig skitfet.

Förresten. Det är ju egentligen inte så himla schysst att ignorera någon som skickar "gulliga" sms. Verkligen inte schysst. Men, hur säger man till någon att man tyvärr aldrig mer vill se den? Kan man bara skriva så: "Du, jag vill never ever se ditt face igen!" ???

Låter nästan lite elakt va?

Ska träffa Hanna i morgon. Hon får skriva nåt bra.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh GUD vad jag är galen över att inte veta något om det här än. Bli frisk för fan, så du kan berätta imorgon!

Anonym sa...

Hej!
Hoppas du är frisk idag. Jag har glömt min telefon hemma, vi ses på mitt jobb 15:30. Puss /L

Saturday Nights sa...

Jag känner mig bättre fast väldigt matt. Men jag ska försöka ta mig upp idag. Måste bara duscha och käka nåt, sen är jag förhoppningsvis på G igen. Så japp, vi ses utanför ditt vid 15:30. Kram kram!