fredag 4 mars 2011

Gråsten

Är så jävla sur att jag inte orkar göra något annat än att ligga med ansiktet i en kudde och böla. Önskar jag kunde dricka vin och röka och dansa. Men jag ska jobba i morgon och jag har gett upp det där med att festa dan innan jobb. Åhhhhhhh.

Gissa hur många timmar jag ska jobba nästa vecka?

Elva komma fem. Jävla cepe. Får man ens göra så eller? Lova heltid och sen inte ens ge halvtid?

Är så jävla less på det här jävla jävelfittlivet (fint ord!). HATA att alla andra bara har flyt hela tiden och att jag aldrig ALDRIG har minsta flyt.

Hur lågt har man sjunkit när det är fredag kväll och man sitter och lyssnar på Ullareds-Morgan som filosoferar kring livet och döden? VA???

Noterar förresten att han gått ner i vikt. Undrar om han får många friarbrev. Känns som det va? Från solariebruna 40 plus-haggor. Tror inte Morgan är intresserad av såna.

Nu börjar På spåret.

Inga kommentarer: