tisdag 22 mars 2011

Skatteåterbäringen

Det har varit ca 15 grader varmt i Malmö idag. Så jävla gött! Kunde ha vårjackan på utan att frysa. Börjar bli väldigt varm om fötterna så jag hoppas de där skorna dyker upp snart. Och att de är snygga i verkligheten också.

Idag loggade jag in på mina sidor på skatteverkets hemsida och fick reda på att jag kommer få en helt overklig summa pengar tillbaka på skatten. HURRA! (Här måste man ha i åtanke att en overklig summa pengar för mig kanske inte är en overklig summa för någon som är van vid något så banalt som en normal inkomst. Eller att det inte är mer än vad en sketen handväska kostar för Blondinbella. Men för mig, herregud! Jag är rik! Om det nu är så att det är tillförlitligt det som står på den sidan? Eller kan de ta tillbaka det där sen och säga att allt bara var ett skämt?).

Annars försöker jag ignorera bort en antydan till ont i halsen. Måste vara frisk i helgen för då ska jag på fest i Åby och det har jag sett fram emot länge.

Ska aldrig mer hångla (hatar ordet hångla) med någon som är förkyld. Hur fan kan jag vara så dum i huvudet? Jag vet ju så väl att jag har världshistoriens sämsta immunförsvar.

Inga kommentarer: