fredag 18 mars 2011

Skidskit

Fy fan vad jag är trött på att det hela tiden är nån himla skidskit på tv:n. Varenda jävla gång jag slår på tv-aparaten är där en massa svettiga och flåsiga människor som jäktar omkring i kroppsstrumpa medan människor runtomkring beter sig och låter som dårar.

Ibland händer det att någon skidtönt blir intervjuad och då är de alltid helt snoriga och illröda och osminkade. Har de ingen som helst självrespekt?

Om det är skidor på tv:n imorgon när vaknar och vill få mig lite morgonsoffa till livs, då fan!

Hur länge kan ett VM eller EM eller SM eller vad det nu är för tävling hålla på? Och viktigaste frågan av alla: varför ska det visas på tv? Även om jag har väldigt svårt att förstå det kan jag ändå acceptera att de som håller på tycker det är kul. Men varför ska vi andra tvingas kolla på skiten?

Inga kommentarer: