fredag 4 mars 2011

Börjar jag bli tjatig?

Vad hände med msn? Tänker mycket på det. Åren 2006 till 2008 var msn mitt liv. Var alltid tillgänglig där och hela mitt liv kretsade kring detta. Blev kär över msn. Blev dumpad över msn. Stalkade folk genom msn. Är det bara jag eller har alla slutat med msn?

Och last.fm. Vad hände med det? Herregud vad jag analyserade och ältade det som hände på last.fm. "Nu spelade han den låten som vi pratade om sist vi sågs, vad betyder det tror du?". Eller "nu har han lyssnat på XXX hela dagen, vad betyder det då?". Och så självklart: vilka låtar ska jag spela för att han ska fatta vad jag känner för honom/för att jag ska verka ball/för att vi ska verka som skapta för varandra? Utifall att han nu kollar in vad jag spelar för låtar alltså". ELLER "Ahhhhhh shiiiiit råkade just spela Linda Bengtzing utan att disabla last.fm. Herregud nu dör jag pinsamhetsdöden".

Inga kommentarer: