lördag 9 oktober 2010

Vad fan händer?

Nu sitter jag här och är lite full och funderar på om jag blivit bortglömd. Vart är folk? Eller snarare, vart är Hanna och hennes kille? Inte för att de inte är folk, men när jag skriver folk så låter det ju som att jag sitter här och väntar på en massa folk. Det gör jag inte.

Hanna och Joakim skulle på kalas och sen skulle vi förfesta och sen skulle vi ut. De har fortfarande inte hört av sig och klockan är exakt 21:20. HALLÅ! Hur länge varar ett kalas? Hur långt är ett snöre? Kommer ihåg när man var liten och ba "näääär är vi framme???" och så fick man svaret "strax". Jaha, hur länge är en strax då? Va?

Tänk om det blir så att jag drack en vinare och sen ba "nej det blir inget. Det blev så sent och det är ju en dag i morgon också. Det är dags att tänka på refrängen". Så gör man inte mot en vän som är singel!!

Inga kommentarer: