fredag 15 oktober 2010

Mitt hår (aka mitt bästa samtalsämne)

Nu har den perioden börjat då man slipper fixa håret när man ska gå ut. Med den förutsättningen att man inte ska gå in någonstans och blir tvungen att ta av sig ytterkläderna. Vi talar möss-säsong.

Så idag när jag vaknade så här...:


...behövde jag inte börja planera för "hur fan ska jag lösa detta?" För två sekunder senare såg jag ut så här:


Dock löser ju inte det problemet med att jag är osminkad och fortfarande har pojamas på mig trots att klockan är 11:31.

Igår hade jag jordens mest seriösa frisyr bara för att jag skulle ha The Right Feeling när jag skrev en extremt seriös jobbansökan. Så här ser jag ut när jag är seriös:


Man ser ju hur klart och tydligt som helst att jag skulle passa in perfekt på ett kontor. ELLER HUR?

Inga kommentarer: