torsdag 14 oktober 2010

Tv-serie jag gillar

Under loppet av fyra dagar har jag kollat på 42 avsnitt av How I Met Your Mother. Jag är en sjuk person med alldeles för mycket fritid.

Laddar ner tredje säsongen i detta nu. Kan knappt vänta. Sjukt kul serie by the way. Skrattar i min ensamhet och det gör man inte så ofta. Man kanske fnissar till i sin ensamhet, men knappast skrattar.

Och ni vet Lily och Marshal i serien? Om jag någonsin stadgar mig vill jag ha exakt ett sådant förhållande som de har. Det är i mina ögon det perfekta förhållandet.

Oj. Där har vi det svart på vitt: varför jag är kronisk singel. DÄRFÖR ATT DET PERFEKTA FÖRHÅLLANDET FINNS BARA I TV-SERIER OCH INTE I VERKLIGHETEN. Lika bra att fortsätta va singel herregud.

Nu ska jag ut och gå med Roxanna. Vi gillar att prata om exakt samma saker. Killar, bantning, tv-serier och killar. Därför kan vi promenera ihop timme ut och timme in och bara prata om de här sakerna. Kan nämnas att hon också är singel. Vad prata man om när man inte är singel? Panellängder och förvaringsmöjligheter och bullbak eller vadå?

Inga kommentarer: