tisdag 31 maj 2011

Annars?

Här ligger jag och kollar på tv (i mina egna kläder Linda!) och låtsas att jag är på ett hotell. Jag har fått ett eget rum. De sa att det var för många gamla tanter i sovsalen för att jag skulle stå ut där. Jättesnällt tycker jag. Som kompensation för att jag fick vänta i fyra timmar innan de hittade en sjuksköterska som kunde pricka rätt när de skulle ta prover. En sköterska från narkosen. De är bäst tydligen. Fick ligga på en säng i korridor medan hon stack och det gick bra.

Alla är väldigt väldigt snälla och underbara. Visste väl att jag gjorde rätt som tog mig till Växjö för att göra detta. Maten var dock svinäcklig och skjut mig då för att jag inte bantar medan jag är här, men jag gick ut på stan med Hanna och käkade pizza. Då var jag dödligt hungrig.

Inga kommentarer: