söndag 4 juli 2010

Sol, vind och vatten (lyssnar på Gärdestad idag. Passar både dagens väder och själsliga stämning)

Nej, jag gick inte ut igår. Av tre anledningar: 1. Var otroligt trött. Mitt jobb är liksom ett riktigt jobb. Det vill säga, det är jobbigt. Man ränner omkring hela dagarna utan tid att ens andas. Vilket resulterar i att man är ungefär död när man kommer hem. 2. Taskig ekonomi. Har inte råd att ut och drälla ejenklien. 3. Det är lite tradigt att gå ut själv. Eller kanske inte gå ut, men att förfesta själv. Nu tänker väl kanske någon präktig jävel att "vadå, då kan man väl gå ut nykter?" och på det svarar jag HAHAHA. Idiot.

Idag däremot, idag ska jag åka till Evedal och sola och bada och läsa och skriva litegranna. Det är ett gratis nöje och något som är helt fine att göra själv.

Har en ledig dag och det är så skönt.

Och så vill jag vill meddela intresseklubben att jag har målat om naglarna igen. För fjärde gången den här veckan. Från svart till rött till lila till rosa till lila igen (fast annan nyans av lila än den första). Tog det där hemmablandade rosa till tånaglarna istället. Det passade bättre. Måste köpa snygg rosa nyans till fingernaglarna. H&M har en snygg med bra kvalité och bra pris. Typ 19 kr.

Puss hej

Ps: låromfång har minskat med två cm. Är det ens möjligt?

Inga kommentarer: