fredag 2 juli 2010

Olika sätt att spendera tiden

Har gått omkring med stödstrumor hela kvällen. Är det normalt eller? Misstänker att jag har vätska i benen nämligen. Kan vara på grund av fetma. Eller på grund av värmeslag. Eller på grund av hjärtinfarkt. Lägger även upp dem (benen) högt så fort jag sitter ner. Jobbar ju med gamla för tillfället och har fått lära mig att om någon har ont i hjärtat och svullna ben, då ska man sätta mänskan ner och lägga upp benen på pall eller dylikt. Och utifall mina svullna ben nu beror på just hjärtinfarkt tar jag detta på allvar. Har för mig att jag hade ont i hjärtat (utan att vara olyckligt kär) någon gång förra veckan, så risken är stor.

Har även hållit på med nagellack. Ville ha ett som är rosa. Hade ett som var rött i ful nyans och ett som var vitt och fult (vitt nagellack kan aldrig vara fint), så jag hällde över dem i en burk och blandade ihop dem helt enkelt. Nu har jag stora mängder rosa lack. Målade på det på naglarna. Vet inte om det blev någon höjdare men har inget nagellacksborttagare kvar så nu får det sitta där det sitter.

Har även blandat till stora mängder tonfiskröra att ha i kylen och käka till frukost med mera (inspirerad av Katrin).

Det är väl i princip vad jag sysslat med ikväll. I morgon ska jag jobba, jobba, jobba.

Funderar på att gå ut på kvällen. Ensam, eftersom antalet vänner är begränsade just nu. Är det sorgligt eller? Kanske. Får se hur det blir. Läste just att torrt vitt vin är helt ok enligt LCHF. Positivt. Mycket positivt. Är pepp på att festa och gå till DeLuxe och dansa. Typ.

Inga kommentarer: