måndag 5 juli 2010

Skit

Jobbar 13 till 21 idag och jag har inte ens ångest för att gå dit (lite kanske, men det är så lite att det nästan är obetydligt), vet ni varför? Jo, för sen är jag ledig i två hela dagar.

Då ska jag söka jobb, städa toan, eventuellt tvätta om det finns någon ledig tid (förmodligen finns inte det), dammsuga, torka golven, gå ut med alla sorteringssopor och sen ska jag göra nåt kul. Oklart vad.

Förresten? Hur gör man om man ska tvätta utsidan på fönstren? Om man bor på femte våningen och inte är självmordsbenägen alltså?

Jag är egentligen emot fönstertvätt, men nu är det en måsjävel som bajsat en så himla ful och stor bajs mitt på fönstret som det är motiverat att tvätta bort. Men liksom, hur gör man? Har aldrig i livet tvättat fönstren här innan.

Inga kommentarer: