torsdag 9 februari 2012

SNOR

Jag är verkligen jätteförkyld. Jätte! Kan inte tänka på grund av mos i hjärnan. Det är inte alls bra för vi gör så mycket i skolan just nu. Detta är på G:

  • Sitta med i en fiktiv projektgrupp på ett fiktivt företag och starta upp ett fiktivt projekt. Alla delar som är med i ett riktigt projekt ska vara med i vårt fiktiva. Min fiktiva roll är marknadschef (självutnämnt). 
  • Designa en nötknäppare med mervärde. Den måste alltså kunna göra mer än bara knäppa nötter. Jag och Johanna gör detta tillsammans (ej vår idé med nötknäppare, det var inte valbart). Än så länge har vi bara en skiss på hur den ungefär ska se ut. Sen ska vi göra en ritning i 3D med alla mått och så vidare och så ska vi bygga hela härligheten i en verkstad. 
  • Skriva en guide över design och stil under 1900-talet. Varje decennium för sig.
  • Kämpa med hållfasthetslära (mycket matte). 
  • Ett par hemtentor.

Allt detta är fantastiskt roligt så klart. Eller ja, allt utom hållfasthet, det får man mest bara lida sig igenom. Men jag måste kunna tänka.

Överdoserar C-vitamin. Skulle helst vilja gå ner på vårdcentralen och be dem injicera det rakt i blodet. Men jag känner mig osäker på om det går? 

Inga kommentarer: