söndag 5 februari 2012

Detta är vad jag gjort i helgen:

I fredes hade jag och Johanna giiiiiirls night. Vi kollade på en skruvad engelsk komediserie och så kollade vi på Snatch som gick på SVT. Och så snackade vi en himla massa skit. Det finns ingen gräns för hur mycket skit jag kan prata.

På lördagsförmiddagen träffade jag Jennie och Rasmus. Vi shoppade (jo, man kan göra det här, om man har den rätta viljan) sen fikade vi och sen hängde jag med dem hem och lagade käk. Och så stannade jag hos dem och kollade på melodifestivalen och drack rödvin och käkade chips.

Idag har jag varit hos Linda på 40:årskalas. Käkade absurda mängder smörgåstårta. Eller nej, egentligen inte. Käkade nog en normal mängd smörgåstårta, men jag borde ha käkat mer. Man ska ju passa på när det är gratis... jag menar gott!

Inga kommentarer: