söndag 29 januari 2012

Papercut

Alldeles nyss gjorde jag gymping samtidigt som jag kollade på en intervju med Göran Hägglund. Och tidigare idag gjorde jag detta:


Sorterade alla papper. I pärmen för 2012 tillkom en helt ny kategori; "Pension". Där förvarar jag logiskt nog alla mina pensionspapper. Det har ju blivit en del sen jag placerade mina pensionsfonder.

Fan, måste göra något kul snart. Som inbegriper alkohol, dans dans dans, orgier och fontänbad. Så att det inte blir så att jag råkar fylla 70 istället för 27 om ett par veckor. Man har ju sett det hända andra om man säger så. Och där vill man fan inte va.

2 kommentarer:

spiderchick sa...

tack för skotipset. Jag har kollat på Din sko men tyvärr inte sett ngt liknande där? Kanske slår till på nilsonskorna ändå... Unnar mig liksom :-)

Saturday Nights sa...

Ja gud gör det! Unna dig de från Nilson! Supersnygg modell!