fredag 27 januari 2012

Men Brolle då!

Jag har ju en komplicerad relation till Malou Von Sivers. Jag tycker verkligen att hon är helt värdelös på att intervjua folk och jag tycker verkligen att hon är enfaldig på ett sätt som ger mig rysningar. Ändå kan jag inte låta bli att kolla på Efter tio de dagar jag är ledig. Så det måste ju vara så att jag på något undermedvetet plan tycker om henne. Men idag är det extra jobbigt att kolla. För idag är den jävla Brolle gäst. Och är det någon jag verkligen AVSKYR så är det Brolle. Musiken ogillar jag självklart starkt. Men jag avskyr att höra honom prata också. Man ser intervjuer med honom överallt och han har inte en enda intressant sak att säga. Till och med Malou, som ser spännande saker i alla människor på jorden, verkar uttråkad av Brolle. Så ointressant är han. Och idag, idag är även Brolles pappa gäst. Jag upprepar: BROLLES PAPPA. Va? Malou ba: "När upptäckte ni att Brolle var musikalisk?" och pappan ba: "Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla". Och Malou: "Snark".

Herregud. Nu kom även Brolles unge in i studion. Hela familjen Brolle samlad och vi ska kolla på eländet. Varför då? Hela Sverige somnade. Och Malou sover så djupt att hon börjat dregla.

Inga kommentarer: