torsdag 19 januari 2012

Om man ska tala klarspråk som även dårar förstår

Det i världen som upprör mig mest just nu är att man i Sverige fortfarande ägnar sig åt tvångssteriliseringar. Det gör mig så jävla förbannad. Ytterst är jag ju förbannad på alliansen med kristdemokraterna i spetsen. De tröga, inskränkta, dårarna som tycker att steriliseringarna ska fortsätta därför att de inte är kapabla att se längre än näsan räcker.

Eller nej, ytterst är jag arg på det klimat som genomsyrar de allra flesta och att de allra flesta därför inte kan tänka ett steg längre än "det är ju synd om barnen". Vill vi att barn ska behöva växa upp i en värld där man inte accepteras därför att ens mamma eller pappa föddes i fel kropp eller vad fan det nu kan vara man inte accepteras för? Då vill i alla fall inte jag ha några barn. De ska inte behövas födas in i den här världen. DET tycker jag är synd. Men om de här tvångssteriliseringarna upphör så har vi ju kommit ett litet steg närmre en bättre värld och en bättre värld är väl vad våra ofödda och födda barn förtjänar eller?

Och idag uttryckte en vänsterpartist i min närhet, som vanligt, samma åsikter som en klassisk ingrodd jävla kristdemokrat och då gick jag ur gruppen "Vi som sympatiserar med Vänsterpartiet i Olofström". Ha! Hardcore! Men man får ju göra vad man kan precis i stunden.

Och så avskyr jag alla skenheliga personer som säger sig vara feminister men som inte har en enda aning om vad det handlar om. De här steriliseringarna är en del i det stora hela och betyder mer än de flesta är kapabla att se.

Inga kommentarer: