torsdag 22 december 2011

Nu tar jag jul

Jag är så glad över att det är jullov nu. Ni förstår inte! Ska inte stiga upp klockan 05 på morgonen på nio dagar. Och efter det ska jag bara stiga upp klockan 05 fyra gånger till och sen ska jag aldrig mer i helvete stiga upp så tidigt igen.

Eller jo just det. Tänker ju söka sommarjobb där.

I alla fall.

I morgon ska jag fixa det som ska fixas innan jul. Exempelvis handla julespriten och fixa de få julklappar som fixas ska. I vår familj köper vi julklappar för 200 och sen spelar vi ett spel och ser vem som får vilken paket, typ.

Sen ska jag gå till Jennie och där ska jag spendera hela helgen. Myyyyys.

Usch, vad skrev jag nu? Hatar när folk skriver mys. Verkligen. Hoppas inte att jag brukar göra det? Typ "Ikväll kommer Lisa. Vi ska dricka grönt te och äta morotsstavar och kolla på film. Mys!".

Ajuste. Och så kommer Aggie. 

Har blivit bjuden på big nyårsfest i Malmö. Men det är ingen jag känner som ska dit. Och jag vill liksom inte gå ensam på någon hipsterfest där jag kommer vara fetast. Å andra sidan, om någon jag känner får för sig att gå, då vill jag hemskt gärna också gå.

Inga kommentarer: