söndag 4 december 2011

Horoskop och så

Idag har jag varit på Ikea och käkat julbord. Ja, det har jag. Köpte även en kudde som ska vara bra för nacken. Den är hård som en sten ungefär. Så om det är nyttigt för nacken att sova på sten, då kommer den göra underverk. Har haft nackspärr i tre veckor. Eller kanske inte spärr, kan röra den, men det gör ont och jag blir galen. GALEN!

Annars?

Filmen var bra. Alltså bra på det sätt som de filmerna är bra. Mycket blod som tur var. Var rädd att de skulle spara in på blodet. Vi käkade ej pizza innan. Vi käkade kina. Gott. Mycket mat den här helgen märker jag. Bra det!

Känner mig något energisk. Resultatet av det är: tipptopp lägenhet, nybakta pepparkakor (igen), välskrubbad hy och nymålade naglar.

Har kommit på något revolutionerande. Jag har alltid varit så förbannad på att horoskop aldrig (ALDRIG) stämmer. Så kom jag plötsligt på att jag kanske inte är vattuman egentligen. Så läste jag alla horoskop och upptäckte att fiskarna stämmer mycket bättre. Så nu läser jag fiskarna istället. Och så sa morsan att jag är född en vecka för tidigt. Alltså skulle jag ha blivit fisk egentligen. Så: det borde vara så att det räknas nio månader efter det att man blev till. Eller hur? Vi säger så.




Inga kommentarer: