tisdag 13 december 2011

När man är sjuk och inte orkar annat än att ligga i soffan och kolla på TV så blir TV-tablån extremt viktig. När jag är sjuk förhåller jag mig till TV-tablån på samma vis som en pensionär förhåller sig till den. Det vill säga jag skriver ner vad jag ska kolla på, vilken kanal det går på och vid vilken tid.

Så här ser dagens TV ut för mig:

13:00 TV3 Oprah (Har redan sett detta avsnitt men det är lättsamt nog för att passa mitt sjuka jag). 
15:00 TV3 Lyxfällan (Hinner dock bara se halva eftersom nästa punkt kommer så tätt inpå).
15:30 TV4 Fyra bröllop och en begravning (Måste älska romantisk komedi).
18:00 Svt2 Lucia (Är en kvinna som håller hårt på traditionerna).
18:30 Kanal 5 Big Bang Theory (Har länge avfärdat detta program som töntigt, men har på senare tid insett att det är rätt kul med många fyndiga små poänger).
19:00 Svt1 Kulturnyheterna (Försöker se så ofta jag kan och jag finner det för det mesta mycket intressant).
20:00 TV3 Top Model (Det enda som jag just nu följer slaviskt).
21:00 Kanal 5 Twilight (Perfekt när man är sjuk. Perfekt att den går på TV. Då är det ju inte mitt fel om den råkar stå på i bakgrunden heller. Så mycket mer sjukt att ladda ner och kolla för hundrade gången. Visst?).
23:00 TV3 Sex And The City (För att det är tradition).
23:35 6an Scrubs (Bara för att).
0005 How I Met Your Mother (För att jag älskar).


Inga kommentarer: