söndag 26 juni 2011

Slapp söndag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Inget som kräver rörelse i alla fall. Mer än att jag gick till ICA och köpte ingredienser till lunch (halloumi, avokado, tomat, rödlök och Creme fraiche med vitlök).

Annars har jag gjort en lista över saker jag behöver till min nya lägenhet. Eller alltså jag har ju inte fått någon lägenhet än. Men den jag kommer att få snart. Det blev jättemånga saker. Tänker handla i stort sett allt på second hand och sen måla och fixa. Ska bli min nya hobby tänker jag. Man behöver ju en hobby om man ska bo i Olofström.

Så har jag letat efter inredningsbloggar som inte handlar om shabby chick eller engelsk jävla lantstil. För det är bloggar som kickar igång kräkreflexen hos mig. Sen har jag kollat runt på blocket och på ikea.se (lite nytt behöver jag ändå).

I morgon ska jag besöka alla Malmös second hand-affärer. Finns rätt många.

1 kommentar:

AS sa...

Kan tipsa om IKEAs Startkapital som vänder sig till oss under 30. Man får dela upp sina inköp på sex månader helt utan ränta eller avgifter. Kolla in ikea.se/handla och under fliken Startkapital... sånt kan underlätta för en! Gör det för mig iaf :)

KRAM