söndag 5 juni 2011

Orka palla

Alltså det där med att jag typ fått ischias? Är inte det en kärringsjukdom? Ont så in i helvete gör det i alla fall. Man ska tydligen röra mycket på sig när man har det, men hur fan ska man kunna göra det när det gör så här ont?

Sen gör det ont i njuren när jag tar djupa andetag och skrattar för häftigt. Men det har ju sin naturliga förklaring.

Visste ni förresten att man får njursvikt av Ipren? Ipren är tydligen inte alls bra, inte för någon. Det sa de på sjukhuset. Man ska ta Alvedon eller Panodil istället. Jag som brukar käka i alla fall ett paket Ipren i månaden. Ska sluta med det genast.

Har förresten bytt diet igen. Kör frukt- och sushi-dieten nu. Känns mycket fräschare. Får inte träna just nu men sen måste jag komma igång igen med powerwalk. Nu när jag har en iphone kommer det blir så himla mycket roligare. Ikväll var jag ute och masade mig omkring i flera timmar utan att det blev tråkigt eftersom att jag kunde lyssna på en podcast under tiden.

Igår var jag och Agnes ute och drack vin på olika uteserveringar kring möllan. Så jävla gött! Nu får det vara slut på det där att ligga och vara sjuk. Orkar inget jätteaktivt just nu, men att hänga på uteserveringar är knappast ansträngande. Kul var det i alla fall.

.

Inga kommentarer: