söndag 5 juni 2011

Kommande vecka

Idag har jag handlat lite kläder. Min garderob var HELT tom på saker jag faktiskt kunde ha på mig. Köpte några t-shirts och två sommarklänningar. Nu behövs bara ett par sandaler och en bikini (måste hitta en som gör att jag ser ut att vara 180 cm lång med ett BMI på ca 19. Kan bli svårt när man bara är 160 cm och har ett BMI på ungefär 100, men ingenting är omöjligt sägs det ju).

I morgon ska jag åka till Olofström igen för jag har en läkartid där på tisdag morgon och på onsdag ska jag gå bredvid på mitt sommarjobb och sen är det Sweden Rock och dit ska jag inte men jag ska vakta barn medan föräldrarna är där och headbangar till Ozzy Osbourne eller vad de nu ska göra. De ska vara där i tre dagar och de kan väl inte headbanga hela tiden antar jag för då får man hjärnskakning.

I alla fall. Vad ska man hitta på i tre dagar med en unge på 2+? Hänga i lekparken? Hänga på stranden? Ligga på mage på golvet och göra ljudeffekter medan man kör en leksaksbil fram och tillbaka? Ragga på singelpappor? Ja, det finns ju tid till allt det där när jag tänker efter.

Nu ska jag ut och vandra lite. Hej då!

Inga kommentarer: