torsdag 3 juni 2010

Någon som behöver anställa?

Här sitter jag och slösar bort kompetens. Är inte det förjävligt? En ung, pigg, ambitiös, snygg, välutbildad, lojal och arbetssam människa som bara sitter här? Om jag hade varit chef på ett företag hade jag anställt mig själv direkt.

Hallå!

Detta är saker jag kan:
Skriva
Kultur (har utbildning)
Barnpassning
Passning av gamla
Diska
Servera
Städa
Musik (teoretiskt) (har utbildning)
Blogga (sju års erfarenhet)
Fixa med utställningar
Vara behjälplig vid events/festivaler m.m.
Lära mig nya saker (har pluggat i fem år på universitetet så att lära mig saker är min grej)
Engelska (är bra på att tala och ganska bra på att skriva)
Dator och internet

PLUS

Har inga barn och ingen kille så jag kan jobba 24 timmar om dygnet. Utan problem. Jag kan gå till en arbetsplats klockan 07 (eller ännu tidigare) på morgonen och jobba till sent sent på kvällen. Om jag bara får käka någon gång där mitt på dagen. Men det kan jag å andra sidan göra med ena handen och göra något vettigt med den andra under tiden.

Enda minus är kanske att jag inte har körkort MEN så fort jag får anställning någonstans kommer jag att fixa det där. Hur svårt kan det vara? Ge mig ett par månader.

Har sommarjobb fram till den 22 augusti sen är jag fri.

Så vad sägs? Är ni på så är jag på.

Inga kommentarer: