onsdag 2 juni 2010

Den 2 juni kom sommaren

Det har jag firat med att sitta vid datorn hela dagen. Men vad som skilt denna dag från tidigare dagar är att idag har jag suttit ute på balkongen med datorn istället för inomhus.

Har fortfarande dödlig sjukdom från axlarna och upp.

Klockan är 23:13 och jag sitter ännu ute. Lite väl kallt men om man vill ha sommar den här tiden på dygnet får man leka sommar och det är det jag sysslar med nu.

Har gjort anmälan till konsumentverket. Köpte ett startpaket från STA travel innan min Australienresa och det startpaketet höll inte måttet. Alltså det som det stod att det skulle innehålla existerade inte på plats. Jag vill ha pengar tillbaka och eftersom att jag inte har något att göra om dagarna kan jag likagärna gå in för det här.

Jag varner er: KÖP INGET FRÅN STA TRAVEL.

Inga kommentarer: