lördag 19 februari 2011

Behöver pengar

Är skitsugen på att ut och reeesa igen. Backpacka, whatever. Kanske tågluffa. Eller nej förrensten, sätter inte min fot på tåget igen efter senast jag åkte till Malmö.

Asien nån? Vill till Kina, Vietnam, Thailand och Japan. Och så vill jag till USA. Och Sydamerika. Och så vill jag på safari i Afrika. Ge mig lejon och noshörningar nu!

Minns bara inte hur jag lyckades spara ihop till 50 000 sist jag reeeste. Arbetslös som jag var. Och nej, jag begick inga brott. Kan någon kanske bara ge mig 50 000? Alla ni som inte ringde på min födelsedag kanske gemensamt kan skramla ihop pengarna?

Inte ens mina föräldrar ringde nu när jag tänker på det. De kan gott böta 25 000 var. OCH GLÖMMA ATT JAG RINGER ELLER HÄLSAR PÅ NÄR DE FYLLER ÅR!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den!!!!
mamma

Saturday Nights sa...

Så lite så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!