måndag 30 juli 2012

Semester

Jag har varit ledig i en vecka och det har varit så himla underbart. Kändes nästan som om jag var en vanlig människa med vanlig semester. Och vädret: KANON!

Jag har varit legat på stranden. Yngsjö havsbad, Halen, Norje havsbad, Halen igen. Fikat, lyssnat på sommarprat, läst böcker, legat och plaskat på grunt vatten som en strandad val, lekt med Rasmus med hink och spade vid vattenbrynet, käkat glass, blivit solbränd och snygg.

Jag har firat mammi som fyllt pensionär. Jag har träffats med Aggan. Jag har grillat. Jag har powerwalkat, joggat, simmat.

Hanna har varit på besök, vi har käkat god mat och druckit drinkar, badat mitt i natten och haft orgier i skitsnack på min balkong.

Ja, ni höööör ju. SEMESTER!

Här kommer lite random bilder från tillfällen då jag kommit på tanken att plocka upp kameran (elternativt kommit på tanken att be någon annan plocka upp kameran och fota mig) (förlåt för foton på mat, skittrist egentligen, men jag kan inte låta bli att fota allt jag äter):















Inga kommentarer: