fredag 20 juli 2012

Nu ska här bli bättring

Jag har alltså inte kunnat släppa det här med att jag kan vara drabbad av D-vitaminbrist. Man måste tydligen dricka 13 liter mjölk om dagen alternativt käka 3 kg fisk i veckan om man ska få i sig tillräckligt på naturlig väg (vem gör det?). ELLER exponera kroppen för 30 minuter solljus om dagen (utan att vara täkt av varken kläder eller solkräm) ÅRET RUNT. Vi har inte ens 30 minuter solljus varje dag under sommaren i detta land. Och skulle vi ha det så spelar det ingen roll, jag bränner ju sönder mitt blekrosa skinn efter en kvart på stranden. Det är det är mycket möjligt att det är de låga nivåerna av D-vitamin i min kropp om gjort att jag känt mig nedstämd största delen av mitt vuxna liv.

SÅ jag har handlat vitaminer på nätet och de anlände idag. Nu ska här stävjas depression, autism och död.  

Inga kommentarer: