måndag 9 juli 2012

Träningen

Jag har haft träningspaus i en vecka nu. Trist pga röv och lår men nödvändigt pga sjuk. Får väl se hur det går med joggingen nu. Vill inte behöva börja om på noll varje gång jag varit sjuk (för jag är ju sjuk varannan vecka eller så).

Funderar dock på detta:

Joggar ju varannan dag och tränar styrketräning varannan dag. Tänkte att jag kanske skulle variera varannandagstyrketräningen. Börjar tröttna på träningsschemat jag satt ihop nämligen. Igår gjorde jag exempelvis poweryoga och det kändes så gött. Gjorde det på kvällen när det blivit mörkt med en massa tända ljus och jag svettades som ett as. Kan inte vara dåligt. Idag kan jag kanske gå till Halen och simma eller nåt? Är säkert inte mycket folk där nu på morgonen så om jag skyndar mig...


Inga kommentarer: