söndag 22 juli 2012

Bilar

I förrgår hände en sak som bara hänt en enda gång tidigare i mitt liv. Jag fick känslor när jag såg en bil. Första gången det hände var det en sån här. Den stod parkerad i Västra hamnen i Malmö, så klart. Totalt överdimensionerad, miljö-o-vänlig och så vidare. Jag tänkte WOW när jag såg den. Och när jag tänkte på att åka i den så pirrade det till lite. Det gör mig orolig, vem är jag?

Igår var det något helt annat i bilväg. Något som typ var en normal bil som inte är mer än vad en vanlig människa behöver. Det var en sån här i precis den färgen. Så gullig.

Om det inte vore för att jag ska ha en Toyota när jag tagit körkort, så hade jag valt en sån. Citroen alltså, inte en hummer, det hade varit störtlöjligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hummern äger hälsningar Viktor!