söndag 1 april 2012

Hänt

Hanna har hälsat på hela helgen.

I fredes käkade vi hemmagjord pizza med kantareller och päron och mozzarella. Till det drack vi rödvin och snackade skit.

Igår hämtade vi Hannas familjs hund som vi tog på promenad i snöstorm. Sen åkte vi till systemet och till Maxi och så träffade vi Johanna på en fika. Sen åkte vi hem och lagade mat i flera timmar. Olika vegetariska smårätter som vi pillade ihop. Vi valde att kalla det tapas. Till detta drack vi varsin flaska bubbelvin. Sen gick vi till Napoli här i Olofström. Ja, det är sant. Det var karaokekväll. Vi drack mer vin och lyssnade på tondöva versioner av Livning Next Door To Alice. Napoli är ett ställe jag inte trodde jag skulle hamna en lördagskväll, men plötsligt händer det.

När vi kom hem youtube:ade vi (mest jag) på Shane i L-Word. Min våtaste dröm alla kategorier.  Sen somnade Hanna och då satt jag uppe en stund och pratade med mig själv. Tills dess att jag tröttnade på mig själv. Då somnade även jag.

Idag har vi youtube:at lite mer, gått en kall promenad och legat i soffan och segat. Mycket bra helg!

Inga kommentarer: