torsdag 5 april 2012

Det går bra nu?

Nu har vi avslutat två kurser och det har gått så jävla bra. Till och med på senaste matteprovet. Haha. Inget skämt asså. Vi fick TOPPBETYG på vår grej. Lärarn var imponerad över mitt arbete i designhistoria. Och vår megarapport i projektledning fick 8 poäng av 10 = VG. Det går så bra nu att det borde hända nåt jättedåligt på annat område i livet. Kommer antagligen bli svårt sjuk eller nåt. Hade jag varit kär hade det varit NU som det där "duuu vi måste prata"-samtalet hade skett. TUR att jag inte är kär. Herregud.

Nu är det påsk. Vilket detta år innebär ledigt utan någonting att plugga. För vi är liksom mellan kurser. Åh! Och solen skiner.

Nu ska jag duscha. Sen ska jag träffa Hannas syrra. Sen ska jag handla påskspriten. Sen ska jag hem och slappa. Ikväll eller i morgon kommer Aggie.

Inga kommentarer: