onsdag 25 april 2012

Helgen

I morgon har vi tenta. Sen drar jag till Malmö. Woohooo! Kan inte med ord beskriva hur roligt det ska bli att slippa ifrån denna håla några dagar. Pratade med Agnes idag som informerade mig om planen:

Fredag - hemmafest och sen något queer på Moriskan. Dj-duon heter MATRIARKATET. Bara en sån sak. Hurra!

Lördag - hemmafest + solnedgång (något man tydligen ska studera i Västra hamnen medan man dricker vin ((vid fint väder)). Sen klubbavslutning på Chips på Klaffbron.

Måndag - Valborg i Lund.

Tisdag - Måste medverka på någon form av 1 maj-demonstration innan jag åker hem igen. Älskar demonstration.

Så: KLUBB, VIN, SOLNEDGÅNG, VALBORG, DEMONSTRATION.

Plus då att jag ska hänga med Aggan. Och jag älskar så himla mycket att hänga med henne eftersom att hon är bäst. Jag säger BÄST.   

Inga kommentarer: