fredag 13 april 2012

Ingen rubrik

Är i ett så himla tråkigt mood. Har inget att göra-moodet. Det har verkligen stått stilla senaste dagarna. Hade skola i tisdes och sen inget mer. Resten av tiden har jag ägnat åt praktiska saker. Exempelvis deklarerat, bakat bröd, tvättat, handlat, gjort storkok, sökt jobb, städat. Och så vidare. Mycket mycket mycket tråkigt. För övrigt har jag glott på film. Dessa: Jag saknar dig, Ligg med mig, Our Idiot Brother, Breaking Dawn, Capturing The Friedmans (dokumentär som inte lämnade en oberörd), Friends With Benefits, Bad Teacher och Extract.

Fyra var sevärda (säger inte vilka pga dålig filmsmak), resten kunde jag varit utan. Sen har jag kollat på första säsongen av Gossip Girl (igen).

Ikväll ska jag se One Day. Plus se om en av de filmer jag tidigare räknat upp (säger inte vilken, fortfarande pga dålig filmsmak). Ska även dricka rödvin. Och käka chips.  

I morgon är jag bjuden på fest. Här i Olofström. Det är säkert! Har bjudit hit Johanna innan så vi kan förfesta lite plus att jag vill sminka henne och fixa hennes hår. Vad hon vill skiter jag i, för jag är så sugen på att sminka och fixa nån och då MÅSTE ju någon ställa upp. Inte sant?

Har exakt 182 kr kvar att leva på den här månaden. Hurra!   

Inga kommentarer: