söndag 28 augusti 2011

Två grejer

Älskar verkligen min nya lägenhet.

Dock två saker som bekymrar mig:

1. Färgen i köket är verkligen inte fin. Den är mörkgråbrun typ. VEM vill ha den färgen i ett kök? Jag vill ha något ljust och pastelligt. Att måla om känns dock som ett alldeles för stort projekt. Jag kan inte sånt. Så jag får leva med den färgen.

2. Sen är det en skitful fondtapet i sovalkoven. Detta är dåligt av två anledningar. För det första är det töntigt med fondvägg över huvud taget. För det andra är själva tapeten en sådan där "trendig" grej som jag inte gillar. Mörk är den också. Har hängt för ett draperi så jag ser den inte om dagarna, men när man ligger där bakom i sin lilla säng i sin lilla sovalkov, då stör den där tapeten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska måla om!
Lätt som en plätt, det kan Jennie hjälpa dig med. pastelligt verkar fräscht, som i Leila bakar, och du gillar ju att baka:-)/Susanne

Anonym sa...

och förresten, ligg inte där och glo på den läbbiga tapeten, sätt upp nåt nytt (Jennie kan hjälpa dig...)/S

Hanna sa...

Lägg ut bilder!

Hanna sa...

Lägg upp bilder heter det nog. Eller?