fredag 26 augusti 2011

Hos frissan idag berättade jag att det var min syrra som rekommenderat mig att gå till just henne. Vi pratade därför väldigt mycket om Jennie under de timmar jag satt där med folie i håret. Frissan sa att jag skulle säga åt Jennie att hon skulle snabba sig att beställa klipptid eftersom det bara fanns ett fåtal kvar den närmsta tiden. Jag lovade att det skulle jag absolut göra! Som av en händelse ringde Jennie precis då för att boka en tid åt både sig och Rasmus.

Frissan till mig ba:

"Jennie och Rasmus kommer hit på måndag nästa vecka. Då klipper jag Rasmus först sen kan du komma hit och hämta honom och passa honom en stund så får Jennie klippa sig i fred. Han är nog färdig vid kvart över fem ungefär".

Ma ba: Ok!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är nyfiken på nya frillan!
/Pottpilot

Saturday Nights sa...

Den ska jag visa upp så fort jag har en snyggdag ;)