måndag 8 augusti 2011

Vad som hände sen

Nu har jag vaknat upp från de döda. Detta hände i lördes efter att jag publicerat den där konstiga bilden: jag träffade en spanjor som bara kunde en mening på engelska och det var "I love you", vilket han också upprepade gång på gång. Med hjälp av en kompis som kunde några meningar på engelska berättade han att han var arkitekt från Barcelona och att det var han som designat Turning Torso. Obsa att detta var ren lögn (googlade lite när jag kom hem) men där och då trodde jag honom faktiskt lite lite. Haha. Han berättade också (med hjälp av den här vännen) att han var kär i mig, att han ville att jag skulle följa med honom till Barcelona, att han ville att vi skulle gifta oss och att jag skulle föda hans barn. Jag tackade ja till alla dessa erbjudanden. Så lite oväntat sådär har jag visst gått och förlovat mig. Vem hade kunnat ana? Eller i vilket fall som helst så utnyttjade jag läget och lät mig bjudas på drinkar. Sen hände det som brukar hända. INTE det att jag följde med till hans hotellrum ("just to talk, no sex", enligt kompisen, man ba hur då?) jag blev lite för full och gick hem (ensam) till mitt och somnade. Vaknade igen två dygn senare. I alla fall vaknade hjärnan då.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.