lördag 16 juli 2011

Odrägligheten

Möjligen är det så att anledningen till att jag inte får för mig att skriva är att jag är så tillfreds just nu. Det enda som är dåligt, och rätt påtagligt visserligen, är att jag har så jävla ont i ryggen/röven/höften/benet. Just exakt nu är det näst intill outhärdligt. Måste göra något åt det där. Det hjälper inte med värktabletter eller smärtstillande sprayer och krämer. Får väl halta ner till vårdcentralen eller nåt.

Aja skit i det. Detta skulle ju handla om att jag är tillfreds.

Jag har kommit in på den utbildning jag ville, jag har fått lägenhet och jag har ett sommarjobb där jag tjänar bra. Ja, just det: jag är inte olyckligt kär heller. Ett annars ganska konstant tillstånd hos mig. Eller det var konstant fram tills för något år sen. Sen dess har jag inte haft några som helst känslor för någon. Tillståndet inte kär alls kan väl kanske leda till utdragen depp på lång sikt, men inget akutdepp som ger destruktivt och intensivt bloggande.

Nej, jag är så tillfreds att det gränsar till uttråkning. Men det löser jag genom att nätshoppa.

Därför borde jag inte skriva alls. Finns väl inget så vedervärdigt som nöjda människor som skriver om sin patetiska vardag, inredning och dagens outfit.

Men jag blir nog olyckligt kär igen vad det lider. Och då ska ni få se på superbloggande! Tills dess, eller tills något annat dåligt händer bloggar jag när jag känner för det och är bara allmänt odräglig.

Inga kommentarer: